Каталог
Безкоштовна
доставка

Гарантія та повернення

З питань гарантійного та сервісного
обслуговування необхідно звернутися за
телефоном гарячої лінії:

0800 30 28 28

(Всі дзвінки в межах України безкоштовні)


«Aqua Planet Company» здійснює обслуговування обладнання в гарантійний і після гарантійний період.

Компанія-виробник гарантує безкоштовний ремонт або заміну обладнання, що має заводські дефекти протягом гарантійного терміну, за винятком випадків, коли поломка сталася не з вини виробника.

Гарантійний термін і термін служби на обладнання вказано в Керівництві по монтажу та експлуатації.

Гарантійні зобов'язання поширюються тільки на товари, які підпадають під визначення технічно складних побутових товарів згідно Постанови Кабінету Міністрів України №506 від 11 квітня 2002р.

У разі виходу з ладу приладу побутової техніки  (далі приладу) з вини виробника, Aqua Planet Company зобов'язується провести безкоштовний ремонт в сервісному центрі «Aqua Planet Company» далі (СЦ) протягом гарантійного терміну.

У разі виходу з ладу приладу (далі приладу) не з вини виробника або по завершенню гарантійного терміну, ТМ «APC» зобов'язується провести ремонт в (СЦ) на платній основі.

Ремонт приладів в після гарантійний період на платній основі, згідно з прейскурантом СЦ;

1. Ремонт приладів, введених в експлуатацію в гарантійний період

У разі виходу з ладу приладу в процесі експлуатації протягом гарантійного періоду, клієнт має право на безкоштовне усунення несправностей приладу, які виникли з вини виробника. Для цього споживач повинен зателефонувати на телефон гарячої лінії 0800 30 28 28 і отримати докладну інформацію по сервісному обслуговуванню на прилад що вийшов з ладу, і мати в наявності:

документ, що підтверджує факт покупки приладу (фіскальний, товарний чек, накладна)

коректно заповнений гарантійний талон встановленого зразка.

2. В гарантії приладів, введених в експлуатацію, може бути відмовлено у випадках:

відсутності документа, що підтверджує факт покупки приладу (фіскальний або товарний чек, накладна);

відсутності правильно оформленого гарантійного талона, або серійний номер виробу, а також дата продажу в документах нерозбірливі, стерті або змінені;

відсутня або пошкоджена інформаційна табличка приладу, відсутність / пошкодження яке не дає можливості ідентифікувати прилад;

порушення умов експлуатації (див. Керівництво з монтажу та експлуатації), транспортування, монтажу і зберігання приладу;

внесення змін у конструкцію виробу, якщо це не зазначено в керівництві з монтажу та експлуатації;

наявність слідів хімічних, механічних, термічних пошкоджень, наявність сторонніх предметів усередині приладу;

серійний номер, вказаний в гарантійному талоні, не відповідає зазначеному серійному номеру в інформаційній табличці на приладі;

ВАЖЛИВО!

У випадках відсутності або наявності некоректно заповнених документів:

Техніці надається статус не гарантійної і ремонт проводиться тільки на платній основі. У разі відмови клієнта від платного ремонту доставка / пересилання перевізником «Нова пошта»  відбуваються за рахунок клієнта.

В процесі діагностики приладу і виявленні відсутності заявленого дефекту:

Витрати на діагностику і при необхідності доставку / пересилання приладу оплачує клієнт. Клієнту надається АКТ виконаних робіт СЦ.

3. Ремонт приладів в після гарантійний період на платній основі

У разі виходу з ладу приладу по завершенню гарантійного терміну або в разі виявлення не гарантії в період гарантійного терміну, клієнт повинен зателефонувати на телефон гарячої лінії 0800 30 28 28 і отримати докладну інформацію щодо проведення ремонтних робіт на платній основі.

Оплата ремонту здійснюється відповідно до тарифів СЦ.


На пристрої та комплектуючі НЕ сервісної групи на які не поширюється гарантія, претензії за якістю товару приймається за Законом України «Про захист прав споживачів» в 14 денний термін з моменту відправки споживачеві компанією Aqua Planet Company.


Обмін товару належної якості


Згідно ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів», обмін товару належної якості проводиться, якщо збережено розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.

Наявність чеку є підставою для обміну або поверненню товару та доказом того, що саме в цьому магазині ви придбали товар.

Переконайтесь, що з моменту покупки пройшло не більше 14 днів.


Також ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів» передбачає, що споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, якщо триваліший строк не оголошений продавцем.


Не знайшли відповідь на своє запитання?

Запитайте у наших спеціалістів

Контактні дані:

тел .: 0 800 30 28 28 (гаряча лінія «Aqua Planet Company»)

ел.пошта: servise@aquaplanet.eu